Ska man orka?

Ska man orka å ta en sväng promenad nu ikväll...? E sugen faktiskt! Får se vad jag känner när jag skrivigt klart här...

Lite bilder kanske?

Grannens r-buske! Såg mycke finare ut i verkligheten, men de e den vi ser när vi tittar ner... Helt OK utsikt alltså! hihi...

Kommer tomater på min balkong! =D

Min sallad! hihihi.............. Kul ändå när de växer! Man blir så glad... =P

Ja i mon e de fredag! Ska va med Nathalie å Nellie på dan! Kvällen vet jag inte vad som händer... De får vi se!

Annars i helgen så e de ju kalas för emma på söndag, de e även morsdag. För er som inte har koll på de... Ne jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva mer nu! Får återkomma i mon!

Bästa låten just nu! (Väldigt go att powerwalka till)
http://www.youtube.com/watch?v=dYseWvSFADA 


Kommentarer
Linda Bodin säger:

Grymmaste låten men hittar den inte på Spotify=(

2011-05-27 | 09:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback