Söndag

Va dåliga alla e på att uppdatera sina bloggar!!! Känns som bara jag som uppdaterar! Bara jag som inte har nått liv... haha...

Har precis käkat frukost här nu å ska snart bege mig ut på promenad! Jimmie får ta Linnea så länge. Ingen ide att gå med henne för hon kommer inte vilja sitta still! Ser ut som de e gött väder idag iaf!

Började kolla på en serie igår. Sons Of Anarcey. Så jäkla bra va! Satt å titta tills kl va halv ett sen va vi tvungna att lägga oss. Vet ju inte när Linnea vaknar på morran riktigt. Men hon vaknade faktiskt 8 idag! Så jag va glad! =)

 Han e ju bara för snygg... ! haha...

Ne nu ska jag se om jimmie e klar så jag kan gå!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback