Störande....

Hittar inte min sladd till kameran,,, Så kan inte lägga in bild på presenten jag fick av jimmie... Ta de en annan dag!
Kom liten regnskur förut! Eller liten å liten... Va hemma hos hanna i romelanda å där helt plötsligt så vräkte de ner och blåste upp i träden... Men sen la de av å solen kom tillbaka! Sånt gillar jag!


Imon blir de dagmamman igen! kanske ja skrev förut? kommer ju inte ihåg vad jag skriver... haha...
Men i mon ska hon va där mellan 9-11.30 (som idag) Och sen på måndag igen ska hon vara där 9-14 (den riktiga tiden, som hon ska vara där sen) Så de blir spännande å se hur de går! Å va ska jag göra då? haha... Förhoppningsvis jobba! Ska lämna en ansökan i mon på ett ställe. Får la se vad dom säger, och om jag ens hittar! haha... De ordnar sig!

Jimmie har precis kopplat in datorn i våran stora tv i vardagsrummet..... Hatar de... Vill inte ha datorn så... E ju iof inte min dator han kopplat in, utan sin. Men endå... Å camen har han satt upp med... Hatar även den med. Känner ju sig iaktagen hela tiden... Plus en del andra grejer som jag inte vill skriva här....
Så nu e jag jätte irriterad pga detta.....

När jag ändå e igång å klagar så måste jag skriva att jag e JÄTTE godissugen... MMM EN STOR GO GODISPÅSE....!!!! Kanske skulle ta å göra popcorn, om jag hittar dom...


Ne ska nog ta å göra annat nu... Typ kolla Arga snickaren...
Hörs i mon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback