Tisdag 17 maj!

Idag åkte vi hem till nathalie å nellie å lekte lite. Sen körde vi till partille och lämnade av emma å cassie där!

Sen va de lite kö hem, så då ringde jag hanna å tjöta lite å Linnea somna en stund.
Hoppas Linnea sover bra i natt alltså... Natten till idag va hon inte rolig... Men e ju tänder på väg så e nog dom som spökar! Men har ju hört dom som har de värre med barnen! =P



Imorgon vet jag en som fyller år!!! hihihihi... Ska bli kul! Middag å grejer!
Mys-pys! haha..

Käkade en liten fruktsallad nu i kväll. Fattar inte varför man blir så gottesugen när man e trött? Eller för att de e kväll.... =P Störande!
Jag vägde mig i morse. Snart -10 kg! Å ändå känner jag inte de... Vadå att man e fet! haha..


Imon ska jag lämna linnea kl 9 å sen gå en promenix med min iphone. Den behöver rastas! haha... Eller jag behöver de rättare sagt... MEn den spelar bra musik för mig iaf! =) hehe...

På tal om att bli rastad. Köpte aftonbladet idag enbart för att de stod om hundar som söker hem annars kan dom bli avlivade...! Så hemskt... Så nu vill jag ha hund igen... hehe.. Kan tänka mig att ta en hund som behöver nytt hem! Men ska man se verkligehten för oss just nu, så e inte hund så himla smart... Har varken tid eller pengar!
Men i framtiden så!


Ne om man skulle ta å lägga sig. Precis sett Desperate housewifes! Gillar den serien! =) Sen efter den kommer cougar town. Älskar den me, men den e inte Jimmie så förtjust i... Så då blir de oftast att jag inte "får" se den.

Ne nu ska jag söva!
Ha de gött så skriver ja mer i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback