Torsdag

Känns som jag inte gör annat än å stressa på dagarna... =/ Måste hinna en massa medans Linnea e hos dagmamman! Därför jag inte skrivigt nått än idag, förens nu. Hinner inte skriva allt för mycke nu heller för jag ska hämta henne snart... Sen hem å göra lunch.... Sen kommer hanna å hälsar på! =)

Idag har jag vart hos polisen. Inget allvarligt alls, skulle bara hämta papper som jag ska skicka in om de där med brottsregister eller va de heter... glömmer av de hela tiden va de heter... men ni kanske fattar?

Sen handla lite som vanligt... Känns som jag handlar varje dag! haha... Pinsamt å gå in på maxi nästan, men ja skulle hem till Nathalie sen så onödigt å ta city gris...
Åkte hem till Nathalie sen, som sagt och fick en kopp te! =) Tjöta gött en stund! Sen åkte jag hem för att diska och trodde jag skulle hinna gå en stund me, men de får jag ta ikväll! (MÅSTE)

Ska ju iof gå å hämta Linnea, men de tar ju bara 20 min allt som allt tror ja? Å de räcker ju inte...

Inte lika blåsigt ute idag iaf! Vi har 20 grader i skuggan nu! Fick en chock i morse när dom sa nått på radion: "...nästa vecka 1 juni..." WHAT? E de juni redan? men de e de ju faktiskt!
Tiden går för fort....

Nu måste jag klaga lite igen.... Mitt lillfinger får ryckningar ibland! De darrar när man har de i ett speciellt läge! haha... Skit fult! och lite läskigt! hehe...
Men ska jag va lite posetiv med så kan jag ju säga att min fot e bättre! ;)

Senare ska jag köra Sofie till stallet! Sen efter de ska jag till IKEA! =) Måste köpa batteri och en sån där man har påsar i. Plus en lampa till vardagsrummet som vi ska ha över "fin" bordet.... Haha.... Ne de e inget finbord... Varför skrev jag så?! haha... Jaja... Över de andra bordet i vardagsrummet iaf...  men nu måste jag dra!

Klockan bara tickar iväg jö!

Hörs sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback