Regn å tråkväder idag!

å vad jag vill ha diskmaskin... ! har diskat för hand i 3 veckor nu, å e SÅ trött på de...
Klagade när ja hade diskmaskin att de va jobbigt å plocka i och ur, men faaaaaaaaaaaaaaan va tråkigt de e å diska för hand.... =/

Håller på å uppdaterar min iphone nu, men sen ska jag försöka lägga in bilder. Jimmie säger att de inte går (alltså han kan inte) men Nathalie kan, så funkar de inte för mig så får hon hjälpa mig! mohahaha...

Linnea har ju vart hos dagmamman nu alla timmar hon ska vara där på en dag och de gick SÅÅÅ bra! Hon sov 2 tim va glad när hon vakna, hon lyser upp när dom andra barnen e där mm... Jag e så nöjd med dagmamman! Känns helt underbart! =) Så i mon ska hon dit igen, och på fredag ska hon dit.! !

Ska leta upp mina betyg sen me... ush... Ska på jobb-intervju imon. vet inte om jag skrivigt de, men ska dit vid 10. Känner mig så där taggad, om jag ska va ärlig, men de kanske e bra? Kanske ger lite tur!

Vilken tid de ska ta å uppdatera då!
Vet ju inte vad jag ska skriva mer... hm...

Å nu va de klart!

Den goa tårtan vi åt när jag fyllde år.




sista bilden e på Nellie å Linnea när dom kramas, e inte den bästa kanske, men de e den enda jag har... Ska försöka få en bättre! =) Dom e så goa tillsammans! =)

Ne nu ska ja leta betyg! Se vart ja lagt dom... =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback