Varmt!

Trött på all skit... Varför ska de va så krångligt?!


Va med netten förut på frölunda torg. Kul kul! Svettigt bara... Måste ringa läkaren. De kan ju inte va normalt å svettas så mycke som jag gör! Skit jobbigt, och pinsamt!

Ska ta mig en dusch snart... Käkade precis lunch nu och dog... haha... Så trött... Linnea vakande halv 4 i natt och tyckte de va dags att gå upp!!!!!!! Stod upp och tjöta å hade sig... Så jag sprang upp gav henne nappen och la henne ner. Tror jag somna ganska snabbt efter de, men vaknade några ggr till efter de av att hon ville ha nappen... Så kl 8 när hon ville gå upp va jag helt död... Även om de va sovmorgon, så va man ju inte helt utvilad på morran direkt.................. !

E väldigt mycke som tar på ens krafter nu för tiden! Folk som inte håller va dom lovar, folk som orkar lägga ner energi på saker som inte skulle vart så jobbigt OCH en massa annat... Kan inte/vill inte ens skriva allt här. Som om man inte har tillräckligt med saker å tänka på!!

Gött väder idag iaf, å snart kanske man kan åka ner till stranden?


Måste köpa nya skor nån dag med. Och byxor och tröjor... Kanske ska ta en sväng till Ullared nån dag? haha.-.- In my dreams!

Men nu ska jag iaf gå å duscha om de inte e nått mer som stoppar mig... hehe...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback