11-11-11

Nu har jag vart och lämnat Linnea!  idag e de fotografering som gäller för Linnea! Så alla barnen skulle va vid lokalen kl 8.00. Behöver jag säga att de va kaos i hallen?! haha.... Alla på en gång!

Men de ska nog bli bra! hehe... Va ute hos mamma å pappa igår och fick lånat hans cykel så jag cyklade å lämnade henne å funderar starkt på att cykla till jobbet med! Jo de blir nog så...! =)

Idag e de fredag ja! Hörde att jorden skulle gå under idag med! Tror inte på de... !

Linnea har börjat mer å mer med att vilja ha de man själv gör eller äter. tex så skulle jag ta deo förut å då stod hon nedanför å ropa DÄÄÄÄÄR!!! å peka på sin armhåla... hehe... Så jag satte på korken och låtsades ge henne... hehe... Eller om man tar nån dressing till maten så ska hon ha eller salt mm...! blir mer medveten. helt enkelt! =)

Ska jobba helgen nu. Har jag sagt de? har jag nog... Har 4 helger kvar att jobba, med denna.
Längtar till de nya jobbet, men ändå inte. Fick höra lite grejer igår som gör att jag inte längtar. Men försöker se de posetivt ändå! De blir nog bra! =) Har ju inte tänkt å jobba med de resten av livet ändå...!

Idag fick Linnea ha på sig sitt fodrade regnställ. Så kallt ute så de va lika bra. plus att de blir lite mer kallare när man cyklar!

Ne nu får jag nog ta å bege mig!

Ha en bra dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback