1a advent

Dagen började vid 7. Helt ok ändå för jag kände mig rätt utvilad ändå! =) Å de bästa när man e ledig e ju att man kan lägga sig i sängen igen när Linnea äter välling... hehe... Mysigt !

Sen käkade vi tomtegröt... Gick la så där som jag hade tänkt mig.. Plocka fram allt, värmde gröten och tände ett ljus. Satte Linnea på plats och sen satte jag mig själv. Linnea började pilla i gröten och sen reste sig upp. -Sätt dig ner!!! Säger jag då, som alltid. Hon sätter sig häller ut gröten kladdar ut de på bordet jag reser mig och hämtar disktrasan osv osv... I mellan allt detta stressäter jag min gröt, HÄRLIG MORGON! Så att de va la över på max 5 min! SÅ va de med den mysmorgonen... haha...

Idag vet jag inte vad vi ska hitta på... Hade velat baka lussekatter men har ju inte fått våran spis med plåtar än.. Hoppas den kommer i mon... E ju nu man verkligen behöver plåtar! Massa bak på g ju! hehe... sen får vi la se när jimmie kommer hem med! Nu ser de ut som Linnea vill sova... =S

bäst jag drar! SES!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback