ååå...!!!

vad trött jag blir! Väntat på ett telefonsamtal i 2 veckor och äntligen idag ringer de, men då hinner jag inte svara så jag hoppades dom skulle ringa igen. Men de gjorde dom inte!!! WTF!!! Eller jag antar att de va dom för de va dolt nr... Men å så arg jag blir att jag inte hann svara,,, så får ringa i mon, på telefontid och hoppas jag hinner fram innan jobbet börjar å innan man ska lämna Linnea mm...

Om man vet att nån har småbarn kan dom väll ringa 2 ggr iaf? Eller om jag vart på jobbet. Kanske inte hörde telefonen? kommer jag säkert få sitta i telefonkö å komma försent till dm å sen sent till jobbet,,,, Ska cykla i mon med... jaja... De får bli som de blir!!!

Kollar på desperata nu å skriver mellan paoserna (Stavas de så? ser fel ut..) jaja.. nu e de slut iaf...

Jag ligger i soffan å gottar mig. Jimmie har redan lagt sig i sängen...

blev inga räkor på våran årsdag iaf. Kosta alldeles för mycke. 298kr kg!!! Fi fan... Så bidde rostbiff med potatissallad och Linnea tyckte de va riiiktigt gott! hehe...

Ne nu ska jag snart sova! Natti natti alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback