Bloggeliblogg...

Linnea hänger på min arm just nu så får la se hur de går att skriva... haha...

Sitter å väntar på hanna. Hon svarar inte i telefonen så jag hoppas hon e vaken! =S Hon ska passa Linnea medans jag ska iväg på lite privata grejer innan jobbet... Så hoppas hon kommer!!!

Linneas nya favvobok är Pettson och Findus -"Pettson får Julbesök". (hon kom med den nu) Den e jätte mysig den boken, och speciellt nu innan jul med! Jag längtar jävel till jul nu.....!!!! Eller tills man ska börja pynta, rättare sagt!

Nu ringde hanna! hon va vaken! hihi.... Så bra! PUUUH...! haha...

Idag ska vi till förbo och skriva kontrakt på att vi får en ny spis!!! WIIIII....!!!! Hoppas dom kommer i mon och instalerar den! Men de kanske man inte ska ha för höga förhoppningar om...
Slutar 11.30 i mon (Jiiihooo!) Så hoppas jag hinner hem innan dom kommer.

Blir även bvc i mon. Spruta bla.... Ush, så jobbigt för hon blir så ledsen... =( MEn de e ju bara en imon, som tur e! (annars har de ju vart 2)

Fick hem vitrinskåpet igår med. Pappa hjälpte mig även om han va bombförkyld. Tungt som satan va de, men jag och pappa e biff så vi klara de. (Jag klagade och fick byta "handtag" några ggr, men de kom upp!) haha... Så nu har jag ett skåp för mycke här hemma.... (de som stog där de nya står) Tror Netten ville ha de om jag inte minns fel? Eller om hon ångrat sig ? får fråga...

Ne nu ska jag göra klart de sista! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback