Fredag!

Hur gött e inte de då?!?! hihi... Å jag slutade 11! Cykla idag med. Linnea va hos nettan idag så de va nära å bra hem (hon bor i björkås)

La linnea när vi kom hem, efter mycke om och men så somna hon. Fick gunga henne i famnen men hon sa hela tiden: Hej! å säger man inget tillbaka säger hon Hej! Hej! Hej! Hej! Hej!  osv.... Inte alls irriterande... hahaha....

Har ätit lunch nu me när hon sover och nu fryser jag äna... Ush...

Doobidoo ikväll då ja! Myspys!

Igår va jag ETT nr från att vinna EN MILJON på bingolotto, på första bingot! SÅÅÅ nära!!!
Och sen när de va andra bingot va jag ett nr ifrån igen att vinna 2 MILJONER!!! Men inte nått vann vi. inte ens 100 spänn... jaja... Kanske bara hade blivit knäpp med så mycke pengar... ? Lika bra att inte ha de... (men de hade ju underlättat en del! )

NE nu ska jag vika tvätten! (HATAR verkligen de... )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback