fredagsmys!

Har precis sett doobidoo och knökat chips o choklad... -.-.....
Så nu kommer de dåliga samvetet... VARFÖR käkade ja allt de där?!! jäjä--- gjort e gjort, å jag tänker inte spy upp de! haha...

Kollar forrest gump på 7an nu. tror inte jag sett den förut... Verkar bra!

vi har de jätte kallt i våran lgh! Eller jätte å jätte... Men kollade förut, å då hade vi 15 grader inne... Vad e "normalt" å ha? Tror 18-19 e lagom. Men 15 e änna för kallt.... sitter med täcke i soffan nu å tycker de e kallt om armarna...

Har börjat få lite kli i halsen med! VILL INTE BLI SJUK!!! =( Känns som de kommer en förkylning snart...

Ne nu sover jimmie iaf så nu ska jag gå å borsta tänderna å lägga mig! Jobb i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback