go kväll på er!

väntar på att bingo lotto ska börja. Firar 20 år i år så dom hade nån extra spelning med alla dom gammla programledarna, eller dom flesta iaf! Ska bli kul. Vi har köpt revben som vi ska götta oss med till bingot. MUMMA!

Ne jag vet inte vad jag ska skriva mer. Känns som jag skriver mer i mon ist.... hehe...

Ha en go kväll iaf! (E lite fredags mys på en torsdag! De gillar vi!!)

P.s hörde att de va 20% på skor på skopunkten nu med! Å jag som behöver nya!!! Även Linnea!!! Heeelt perfa! "synd" att barnbidraget kommer i mon... hehe) (Plus att jag slutar 11.00.... )

Mohahaha....!

NU säger jag hej då! : Hej Då!

Kommentarer
Ellinor säger:

mycket roligare om ni kommer in och handlar i helgen när jag jobbar ju!! hehe :)

2011-11-18 | 09:34:13
Bloggadress: http://aannalinneaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback