heeej!

Precis kommit hem från öf och hoppas på att Linnea ska somna. Hon e i sitt rum och ligger i sängen (hoppas jag..! ) Får nog gå å kolla...

Jag våga inte öppna dörren ifall hon håller på å somna, men lampan va tänd såg jag och hon va tyst men jag väntar en stund till!

Cyklade ner till öf och mitt i första backen känner jag att bromsarna INTE tar! Paniiiik! Men de fans en broms på handtaget som e så där, men den e ju bättre än ingen, så den bromsa jag med plus fötterna. Måste sett roligt ut.. haha... =P

Men kände nu när vi gick hem att dom funkade igen så kanske kan cykla ändå till jobbet i helgen? Vi får se!

Massa pappor på öf idag iaf! De e lite ovanligt å se tycker jag, men roligt! Linnea hitta en kompis som va ungefär lika gammal tror jag, och dom busade runt. Jag satt mest å kolla i tidningar när hon lekte runt. Sen lekte vi med playdoo oxå!

Farsdag på söndag med. Ska ni fira era pappor? Jag jobbar hela helgen. Så jag skyller på de. Annars hade jag inte firat ändå.... haha... hatar den dagen och morsdag. Så töntigt! Tyckte jimmie med tills han själv blev pappa. =/ Så han tycker han ska bli firad men inte jag. Men han får vänta isf tills hon blir större isf så hon kan göra teckningar eller nått liknande! De e ok! Men inte att man ska springa runt i affärer och man ska önska sig saker mm...

Ne nu har hon nog somnat så nu blire lunch för mig!
Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback