helt slut...

Ja nu gör man inte många knop... Ska bli skönt å lägga sig sen. Kan ju inte lägga sig nu, även om man e jätte trött... haha...

Hittade en del julklappar, men inte så många som jag velat... =( Tänkte jag skulle in på maxi i mon å se om jag hittar dom sista efter jobbet. Ska jobba i mon... Har inte jobbat på 6 dagar =S Tack vare att jag va sjuk... Helt konstigt! haha..

Linnea förstörde min plan idag. Tänkte ju att hon skulle sova ca 2 tim å så jag å hanna kunde handla själva. Men när vi parkerat och jag så smidigt lyfte över henne i vagnen så vakna hon och ville INTE somna om... Så där sprack den planen. Så de blev nästan till å äta med en gång å sen stressa (jag) i affärena. Ne får åka utan Linnea nästa gång. Fast de går ju bra igentligen... E nog bara jag som tycker de e jobbigt... Kanske bättre jag e hemma nästa gång?`haha...

Men tack ändå för idag hanna! Alltid lika kul å skratta (åt) med dig! ;) Divan...

Ne om man skulle ta å kissa å lägga sig?! E ju en dag i mon med...? <--Gammal? nej då...
Go natt ävribadi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback