Hiiiij

Sitter och kollar på playstation när ally å knodd spelar... Vill lägga mig men kan inte... Jennifer sitte breve mig och läser! hihihihihihihi.... Hon e sugen på popcorn, säger hon...

Idag gick jag upp klockan 5!!! Va hände där änna? Linnea tyckte de va dags å gå upp för dagen då så de va ju bara å gå upp. Men i mon tar Jimmie henne har han sagt! Härligt... !

Han åkte å fiska med molle idag så jag å Linnea å Theo å Jessica åkte till Ikea å lite annat å handlade! Mysigt att umgås med er! =) Jag hitta tyg till Linneas julstrumpa som jag ska göra... Ush känns änna pinsamt å erkänna de! haha... Elelr erkänna å erkänna... Tycker de e lite pensionärs-varning! Men what ever. E lite gammal av mig ibland kanske?? hahaha...

Åkte även ut till stugan för å ge paket till Ally som fyllt år. Och han å Jennifer följde med oss hem för att sova över. Får la se hur de går. Jennifer berätta att hon sett en zombifilm för ett tagsedan så vi får la se om hon somnar! ;)

Blev ingen fisk förresten, för jimmie. Inte för molle heller. Så de va ju synd.

Ne nu vill jag verkligen sova...! Go natt ses i mööön!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback