jäkla dröm...

Nu har jag drömt konstigt i natt igen. Nettan va med som vanligt. hela familjen va hemma hos mamma å pappa och skulle äta middag å vi dukade i vardagsrummet.

plötsligt ringde de på dörren och in kommer nettan. Mamma står å pratar lugnt med henne, för att de va inte nettan hon va bara jäääkligt lik!
Emma började gråta, sofie började gråta, Ellenor börja gråta och jag började med de. Netten skällde på mig och sa Sluta lipa! Vet inte varför vi grät, antagligen för att hon va så jäkla lik, och att de inte va hon.

Konstig drömm.................. =/

Nu e vi iaf vakna och idag står de jobb på shemat! Linnea ska till Ing-Marie idag.

Å nu e jag hungrig så nu blir de frukost! =)

Ha en bra alla som jag gillar!
resten kan ta sig i röva...

Kommentarer
hanna säger:

haha va positiv du verkar! "ta sig i röva" hahahaha

2011-11-29 | 08:01:11
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback