Lunchrast

Sitter å har ätit upp min mat. E såååå seg idag... Vet inte vad de e med mig idag heller?! Trött å hängig. Fast de va värre igår...

Aldrig e de bra! Haha...
I em ska vi ut till Lycke för att byta däck. Blä så tråkigt... Hoppas jag slipper vara med. Hihi...

Längtar tills lördag. Dels så ska jag ju klippa mig (jippiiii!!!) å sen ska vi till romelanda för halv 8. Spännande!!!!

Fick ett roligt samtal idag med. Kanske därför jag e lite gladare idag?

På tal om samtal. Jag ringde Förbo i morse om spisen. Hoppas den kommer snart alltså! Han skulle ringa dom som ska sätta in den för oss plus har själva spisen, för best va tydligen gjord den 3 nov sa han nu... Hoppas fan dom e snabba! Jag vill ju baka snart. Har ju inga plåtar!!!

Ne nu ska jag va social här igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback