Morgon! =)

Precis gått upp här hemma nu. Vakna av att jag fick sms och då såg jag att Linnea redan va vaken. Så upp och blanda välling och den har hon fått i sig nu...

Idag ska L till tandläkaren igen. Kolla upp efter sist när hon slog i sig. Men tror allt ser bra ut ! Sen ska jag nog försöka städa lite med! bläää.... Men behövs!

Igår va vi å fira pappa ja! Fick en liten smak av hur julen kommer bli! hehe... Gap, skrik tjöt -Roligt! =) haha... ne jag tänkte jag skulle följa med hanna ut när hon röker så får man lite paus i stöket! Men ändå e de härligt, de e ju så "de ska vara" på nått sätt? haha... Jaja... JAG LÄNGTAR!

På söndag får man iaf slänga upp alla julsaker! =D Å jag jobbar så funderar på att göra de på måndag ist... Får se om jag orkar, annars får ja göra de på måndagen (Då e jag ju ändå ledig) Såg igår när vi skulle åka till pappa så hade några grannar redan pyntat och satt upp adventsljusstakar.
Tjuvstart tyckte jag å blev lite småarg! Men så tänkte jag att dom kanske inte KAN i helgen. Å dom längtar lika mycke som jag så de e därför?!?! Fast de va ju ändå tisdag igår?? NE de e inte OK!!!

Idag fyller Kennie år! Grattis på dig!! Skicka medelande OCH srev på fb! hehe...

Ne nu ska jag äta frukost ! Ha de bra alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback