Ny morgon -Nya tag!

Idag e torsdag. Väntar på att Nathalie å Nellie ska komma å sen även hanna. =)

Och sen i eftermiddag ska vi ut till mamma å baka pepparkakor!!!! JULMYS! Som jag saknat! Försökte få med jimmie ner till förrådet igår, men han ville inte... -De ska la inte upp nu?!?! Neeee... sa jag. Men i helgen. Måste ju kolla över vad vi har!! hehe... Men de gick inte... =(

Så antingen om vi tar de ikväll eller om jag kan lura med mig Nathalie å Hanna ner? haha.... Vi får se...


Lyssnar på julmusik idag igen... hehe... Och Bruno Mars-Lazy song... Härlig blandning! Linnea älskar den låten. Eller musikvideon rättare sagt. Hon e ju galen i apor, å de e ju 5 "apor" som dansar i den...

Ne nu ska jag göra annat!
Hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback