Onsdag 9nov

snart snart snart e de dags för julpynt! love it! satt med lite julpyssel igår kväll faktiskt. Men när jag va klar så la jag undan de. Får inte ligga framme ännu! ;)

Mamma va här förut på fika. Jag ringde hit henne å sa att hon gärna fick komma! Och de ville hon! =) Sen kom jimmie me. han hade vart å fixat skägget. Så nu e han snögg igen! -Nu ser man överläppen igen! sa jag när jag såg han! Så äkligt och pussas när muchen ligger över läppen... bluää...! Men nu e han puss-go igen! haha... Så nu kommer han inte undan! (låter som fjortis här haha...)

Väntar på att klockan ska bli 21 så "berg flyttar in" ska börja. Jag gillar carina berg. Hon verkar så go!

Imon blir de jobb! 9.30-17. ska låna mammas eller pappas cykel i helgen med så jag kan cykla till jobbet i helgen! så man får NÅN motion här. (kommer säkert va minus grader för de, men de som inte dödar, de härdar!) Plus att man blir varm när man cyklat ett tag. (å nej, försöker inte alls se de posetiva i de hela)
Nån som vet vad de blir för väder i helgen?

NE nu ska jag borsta tänderna, så de e gjort!
Go natt på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback