Rast igen!

Ja nu har jag frukostrast igen på jobbet. Cyklade idag med. Vet inte om jag inbillar mig de, men går lättare o lättare å cykla. Och då blir de ju atomatiskt roligare! Man fan va svettig jag blir! När man cyklar på morran e man ju lite frösen, precis gått upp, och så ska man ut å då tar man ju på sig lite mer. Jag har vinterjacka, men bara tunn tröja under, mössa och vantar. Men när jag cyklat lite mer än hälften så måste jag ta av mig vantarna och mössan för jag dööör så varmt e de! Men jag kan ju inte ha mindre på mig när jag börjar cykla heller för då fryser jag ju! Så kommer säkert bygga på min förkylning nu...

Inte för att jag e gör förkyld. haha... Ne jag bara har lite irritation i halsen och näsan har börjat rinna liiiite. Men hoppas de inte blir värre bara!

Söndag idag då! Ledig i morgon! jihooo!!! Får nog bli öf i mon med Linnea. Vet ni vad hon gjorde igår då? Vi tejpade ju hennes knapp till taklampan så hon inte skulle tända på natten när/om hon vakna. Tror ni inte hon sov till 09.40!!!!! Vad hände där?!?! Repris i mon, tack! Får la se hur hon vakna idag, men ändå! När jag e hemma med henne så vaknar hon 5-6!! Fusk... Men kanske e knappens "fel". Kanske har hittat lösningen så att säga! Beror på när hon vaknar idag...

Sjukt ändå att man saknar Linnea så mycke när man jobbat hela dagen... Igår när jag kom hem sken hon upp som en sol och sprang till mig! Kärlek! =)

Många som e bakfulla idag eller? Mohahahahahha!!!!!

tisdag e de årsdag för mig å Jimmie. Undra vad man får? hahahahahahah-Där va la jag rolig! ;)
Han hade förresten plockat undan igår när jag kom hem. Tänt massa ljus, satt på diskmaskin OCH tvättade! Blev helt glad! Mest för att jag slapp göra de... Han hade köpt en lite julmust till mig med! hihi... Han dricker inte de så den va bara till mig! :) Linnea dricker ju inte de heller. Hon dricker bara vatten o mjölk.

Kollade på SOA igår med! Å fy fan va spännande de e!! Kommer Gemma berätta för Jax vad Clay gjort? Undra om Jax dödar Clay? Kommer Tara fortfarande vara kirurg (stavas de så?) ÅÅÅÅÅ Vill se nästa avsnitt nu!!!!
Men de e bara vänta å se när nästa avsnitt kommer...

Kollade på baksmällan 2 igår med. Den va rolig men inte så rolig som man förväntade sig... Men han som spelar Alan (De lät ju fel, men de e en skådis som spelar en som heter Alan i filmen) han e roligast! (Han som rakar av sig håret, om ni sett den) Han gav ju några skratt! hehe...
Jag sa de till jimmie att man får ju ångest med dom. Tänk å vakna så och inte minnas nått och allt går fel...! jaja... De va ju några årsedan de hände mig iaf... ! haha...

Så! Nu har jag skrivit en liten novell idag med... haha... Hoppas ni orkar läsa, om inte så gör inte de. Jag skriver ju bara för att skriva av mig. Inte för att andra ska läsa. De e bara ett plus! =)

Men jag tror jag faktiskt ska börja jobba nu. Städa städa städa! Allt för att tiden ska rulla på! =)
Snart e klockan 17.00!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback