Rast

Har rast på jobbet nu...! =)
Ställde kl på 6.30 i morse och tänkte att jag skulle cykla vid 7.00. Va heeelt borta när klockan ringde... Jimmie somna på soffan igår och va kvar där när jag gick upp. Jag måste ekänna att jag sover så mycke bättre när han inte e i sängen! Men han säger ju likadant om mig... haha... Och Linnea har sovit hela natten med. Hörde henne strax innan jag somna men hon drömde nog bara för de tystna lika fort. Så inte konstigt jag va helt borta när kl ringde! Sov som en stock! (Eller hur man säger... )

Hon har ju börjat tända taklampan mitt i natten (har jag säkert skivit?) när hon inte hittar nappen. Så hon tänder, hittar nappen och går och lägger sig. Så e de ljust i hennes rum så vaknar hon av de... Så igår kväll tejpade jag knappen till lampan så de inte gick att tända. Tänkte att tappar hon nappen så kan jag gå upp å ge henne den hellre! Men inte ett knyst hon sagt!

Lördag idag då... Undra vad som händer ikväll? Många som ska ut säkert? Inte jag iaf... Ska jobba i mon med, fast hade jag vart ledig hade jag nog ändå inte gått ut... haha...!

Hoppas jimmie städar hemma idag... Såg förjävligt ut igår hemma. Saker i hela vardagsrummet som jag inte orka ta upp.. (Varför ska alltid jag?) -Den eviga frågan!!!! Behövdes ta hand om disken med, men då kom den där frågan igen. Varför alltid jag?! Sen blir han sur för att de ser ut som fan hemma. KONSTIGT?

Som sist jag jobba helgen. Tvättkorgen va överfull med bara hans kläder i. Jag tänkte att han tvättar la nu i helgen då. Söndag kväll kl 21.00 la vi oss i sängen för å kolla på tv. -Tvättar du? frågar han. Ne jag torktummlar bara. (hade tvättat mina träningskläder)
-Jaha... aja jag orkar inte tvätta nu ändå...
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!! Jag blir galen!!!!!!
Tur jag älskar han så mycke som jag gör! hehe...

Ne nu ska jag jobba!

Kolla denna då!

Kommentarer
hanna säger:

Hur gick de med listan när ni skulle skriva upp allt ni gjorde då?

2011-11-12 | 10:05:12
Bloggadress: http://kjmb.blogg.se/
Emelie säger:

Haha va störd grej! :D

2011-11-12 | 18:58:48
Bloggadress: http://slemsemlan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback