roligare inlägg kanske?

Ringde förbo härromdagen för att våran ugn e konstig. Har man på den ett litet längre tag så blir luckan skiiiit varm! Å hur bra e de då om linnea kommer å sätter händerna där på!
Plus att våra plåtar här HEEEELT bruna. Rostiga alltså... Jätte äckligt!

Då sa dom att ugnsluckan kan ha upp till 80 grader, innan man gör nått... (wtf?!?!?!) Reglerna va sånna.... Men plåtarna skulle dom byta ut! Så förra veckan kom de en gubbe med plåtar som inte passa.... han tog med våra gammla så han skulle hitta rätt storlek. 

Men igår ringde förbo till Jimmie och berätta att det finns inga plåtar. Spisen är för gammal. 
Så vi skulle få en helt ny spis!!! Jiiiihoooo...!! 

Hoppas hoppas på en lite mer modernare, och med större ugn. Den e så pyttig den vi har nu =( 
Gött ska de bli! Så på torsdag ska vi ner till förbo och skriva kontrakt på att vi får en ny spis! Och sen hoppas jag att vi får den på fredag!!! (chansen på de e kanske inte så stor, men dom sa att de går fort när man skrivit på pappret, så jag hoppas på att de går!) hihi....

Töntig man e att man blir glad för en sån grej haha.... Men de e ju nått jag använder varje dag ändå!

Ne nu ska jag se så Linnea har med sig allt i väskan! Idag ska hon till Inge-Marie och busa! Hon tyckte att Linnea hade blivit så lugn sist... Hmm... vet inte vad hon fick de ifrån, får la se om hon ändrar sig idag... haha...

Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback