Rubrik

Men jag kom inte på nått å skriva som rubrik....

Har så trökigt... Ska snart borsta tänderna å lägga mig å kolla tv tror ja... Eller om jag somnar direkt...? Jimmie ligger å kollar nån film med arnold schwarzenegger från 1800-talet... Eller 70-talet iaf... SÅ dålig...

Såg på fejan att en till e gravid nu! Babyboom i år med tro? =) Eller nästa år blir de la då... ? Mysigt värre !
Kände i morse att jag vill ha en bebis, myspys! Tills en annan med liten skrev på fb: Underbar natt! 5tim sömn!! och mena de med. Hon tyckte de va underbart att få sova 5 tim! Då kände jag inte för bebis längre... De får dröja några år där! hehehe... Men kul att andra e med barn så jag kan pussa å lukta på deras bebisar! haha...

Å jag kommer knappt ihåg hur man håller en bebis?! Hoppas jag får pussa å gosa med jessicas o molles bebis iaf när den kommer ;) Å de e ju inte långt kvar! =S hihihi!!!

Fick middag hemma hos mamma idag! Så jäkla go. köttfärs inlindad i bacon med feta i!

E fortfarande sugen på hund....! En vacker dag ska jag ha en voffsing..! Kanske ska bo lite bättre bara... Eller kanske låna en hund nån helg då å då? De hade vart mysigt! Älskar å va ute på hösten, å ta promenader e ju ännu goare! Bara en vovve som fattas! Men när man börjar jobba kl 7, och Linnea ska till dm 6.30, och man ska ut med en hund innan de... Ne de går ju inte... =( Så när jag blir stor får jag köpa hund.. hehe...

hund och hus. Nått å spara till! Ne jag vet inte om vi kommer bo i hus nångång... Gillar å bo centralt. Ibland kan jag tänka mig å flytta till en lgh i kungälv, å ibland vill jag bo i ett hus på landet nära havet.... hehe....

Ne nu har jag skrivit klart känner jag. De börjar änna dra iväg till massa babbel de här...!

Go natt alla goingar!

Kommentarer
Anonym säger:

Klart du får gosa:) så får Theo gosa me Ea me;) pöss

2011-11-07 | 21:43:58
Bloggadress: http://lillanyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback