Så där!

Nu va doobidoo slut. Halva doobidoo spenderades med att leta efter Jimmies snusdosa. Han blev argare och argare för varje sekund då han inte hitta den. Blev man sån när man snusa? Kan inte komma ihåg att jag va sån... Kanske alltid hade snus? Iof kommer jag ihåg en gång, när jag bodde i lycke så hitta jag inte min snus och jag blev argare och argare att jag kom på mig själv att de e ju inget å bli sur för! Ändå kunde jag inte lägga av, utan blev surare å surare! farliga grejer de där! hehe... Glad att jag inte gör de längre!

Kan känna sug efter de lite då å då, men jag tål verkligen inte lukten av de längre. Vet jag testa för ett bra tagsedan, en portion och jag fick sån nicokick så jag trodde jag skulle kräkas... Kanske därför jag mår illa av lukten nu för tiden? Jaja... Bra e de iaf att jag inte gillar de. Bara skit ändå!

Jaha va hände här nu då? Skriver om snus. De skulle jag ju inte göra... haha... well well...

Idag slutade jag 11.30, åkte å hämta Linnea å kom hem och tänkte att hon skulle sova middag, men de tänkte inte hon. Så hon somna aldrig. Jaha skitsamma hon får sova senare tänkte jag. Så jag käkade lunch och sen busa vi en bra stund. Sen klockan 15 skulle vi ner till bvc på 18mån-kontroll.

Allt såg så bra ut. Hon hade vuxit 3 cm sen i augusti (vilket jag misstänkte för nästan alla kläder känns för små) och gått upp 1 kg sen sen augusti. Jätte bra! Hon e så himla bra den bvc-sköterskan! Jätte nöjd med henne. Så go och snäll och lätt att prata med. Fick leka med klossar, kasta boll och rita. -Linnea va i himlen. Rita!

Sen blev de en spruta med, som inte va så populärt! Men den goa bvc-sköterskan fick henne genast i andra tankar. =)

Sen när vi kom hem bytte jag blöja på henne å då fick hon syn på plåstret på benet efter sprutan och sa aj aj och började gnälla lite. Så jag tog bort plåstret, tänkte att då kanske hon inte kommer på att hon har fått sprutan! Vilket hon inte gjorde heller utan lekte på som vanligt!

Sen kom Jimmie hem å då sprang hon mot han å tog sig på benet och sa ajajaj!!! Han fatta ju ingenting. -Slog du dig? sa han. hehe.... Tills jag sa va de va då, men sen har hon inte sagt nått mer om de.

Imon e de lördag! Ska ut till stugan och lämna paket till Ally som fyllt år. Sen ska vi ta med han hem. Han ska sova hos oss. myspys! =)

Fan va torr jag e på händerna. Smörjer mig å smörjer mig, men e torr ändå! På min höger hand har jag änna spruckigt för jag e så torr, precis vid knogen! Jätte ont!

Vad trött jag e nu med då! Kanske skulle ta å lägga sig? Tänkte jag skulle ta å träna i mon bitti, innan jimmie ska iväg. Beror på vad klockan e när Linnea vaknar. Sover hon länge så gör gärna jag de med!

Ne om man skulle ta å borsta tänderna ändå...

Hörs i mon! Natti natt

Kommentarer
Nathalie och Nellie säger:

Vad kul att hon växer så bra!! Stora tjejen nu:-D

De finns en dunder kräm som man kan smörja händerna med, ska kolla upp vad den heter. Du borde testa den!:)

2011-11-05 | 12:11:41
Bloggadress: http://varatlillaunderverk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback