sjuk

igår va vi hemma hos mamma å pappa och bakade pepparkakor! Blev en hel del! Och degen va väldigt go, kan jag säga... haha! Linnea va duktig och inte åt tills jimmie kom... Då såg hon att han smaka å då gjorde hon de med!

Idag e jag hemma å e sjuk... =( Skulle jobbat helgen så fick ringa och säga att jag inte kunde. Vakande efter att jag sovit en timma igår kväll för jag behövde gå på toa. Så reste mig upp och gick som om jag va full, fast helt medvetande. Skit läskigt! Så gick å vingla till toan. Trodde de va för jag sovit en timma bara, att man e så jäkla trött... Men sen vid 5 vaknade jag av att jimmies klocka ringde å då gick jag på toa igen HEEEELT snurrig igen! Linnea hade tänt sin lampa så gick in å släckte den med och sen gick jag å la mig. Sen när de va dags å gå upp har jag vart snurrig till och från hela tiden... =/ Ringde lokalen för Linnea skulle ju va där idag, och sa att Linnea kommer inte för jag e dålig. -Men hon får ju komma ändå! säger dom. Åååå vad glad jag blev! Kan hon leka och jag vila... Inte kul å va hemma med mamma när hon e sjuk å tråkig...

Åse fråga Linnea när hon tog av henne overallen -Ska du bli storasyster tro?
-NE NE NE NE!!! sa jag! haha,... Okej jag e tjock men de e INGEN bebis där i! haha... (-De sista sa jag inte)
Inte än på några år, sa jag ist! =) De får allt vänta!

Ne nu ska jag lägga mig en stund! Hörs säkert senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback