snart go natt!

De gick bra hos tandläkaren idag! Linnea va duktig och fick sitta i stolen själv, och satt STILL oxå! Men hon e go den tandläkaren! =) Dom hade haft stömmavbrott med så deras datorer hade hängt sig på nått sätt! dom hade tom fått skicka hem vissa för dom inte fick fram journalerna!

Sen när vi kom till sjukhuset så va de likadant där! Kul tänkte jag! Då har la inte strömmen kommit här hemma heller. Så ringde hanna så vi träffade henne en snabbis mm...  Så Linnea somna! Kanon!

När vi kom hem såg jag att de lös i fönstret! GÖÖÖTT! Strömmen va tillbaka! Så jag börja dammsuga och tvätta golven när jag lagt Linnea i sin säng! =) Så skönt å göra de när hon inte e med.

va å handla förut, hela familjen. Linnea åkte i sån där bil dom har på maxi! hihi... De gillar hon! Fick hem på posten igår från maxi en kupong på 125kr å handla för. Så allt som allt när vi handla så fick vi nästan 200kr rabatt, med den som e i affären med (tag 2 betala 22kr osv sånna erbjudande!) DE va la inte dåligt! hihi...! !

Maxi e en bra affär!

Ne nu ska jag leta efter Diesel! Vete fan vart hon e! =S

Go natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback