Snart...

e friden slut! Om ca 1 timma kommer jimmie å Linniea hem... hehe... Jag har inte gjort nått idag...Vilket e ok eftersom jag e dålig, men känns så konstigt... =P Somnade en stund förut och när jag vaknade så fick jag änna påminna mig själv att Linnea e inte hemma, e ok att ligga i sängen! haha....

Går verkligen bara skit på tv på dagarna... Så tråkigt!

Kollade mejlen förut med, vilket jag näst intill aldrig gör. Men när jag loggat in såg jag att korten på Linnea hade kommit!!! =D Som jag längtat!!! Och dom blev så fina! Klasskortet såg jag inte riktigt, eftersom ja visste inte om man kunde zooma, men enfotot såg jag ju! Så fin min prinsessa! Men då e ju frågan: Hur många ska man köpa? Vilka vill ha kort? jaja.. de ordnar sig! hehe...

Ne nu ska jag fortsätta kolla på tv...!

Kommentarer
mamma säger:

Mormor och morfar vill men det visste du innan va?

2011-11-28 | 09:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback