Söndagkväll

duschat och precis satt mig i sängen med datorn...! Linnea sover sen 1 timma tillbaka. Hon somna en stund vid 5-tiden förut. Hon hade inte sovit nån middag men de kändes änna sent att hon skulle sova då så hon fick bara sova en timma. Vi skulle åkt till kennie å ellenor å hälsat på men Linnea däcka i soffan innan vi hann... =/

I natt sov Ally å Jennifer hos oss. Så idag har vi vart ute spelat fotboll och byggt sandslott å till Lunch bidde de fiskpinnar m mos! Så längesedan vi käkade de, så de va riiiiiiktigt gott!

Blev även en del maränghswisch till fikat när netten kom senare... MMMMMMMMMMMMMM vad de e gott ändå!

Imon blir de jobb. börjar tidigt med... Känner mig så där taggad, men kanske e för man e så trött nu med... På fredag ska Linnea ta kort med, hos dagmman! Längtra! Eller alltså, jag längtar tills jag får se korten... hehe...

Ne nu ska jag fortsätta se på tv! Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback