Svar

Hanna: Nej! Jag öppna inte båda på en gång... Vet inte varför de blev 2 bilder! =S
Ellenor: 30kr st (max 2 per kund) om du handlar för 100 kr (tror jag de va, eller så va de för 200kr)
________________________________________________________________________________________

Har snart mölat i mig all choklad! Ne inte själv, jimmie har vart go hjälp! Kollade på nyaste avsnittet av Soa med, efter doobidoo så klart! och nu sluta de spännande IGEN! Hur gör dom? Dom som gör serierna... Måste dom göra så att man skriker NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ !!!! varje gång de slutar ett avsnitt?

Så spännande nu så och så måste man vänta 1 vecka!!! Iof så går de fort. Veckorna rullar på. Men nu känns de VÄLDIGT lång tid kvar.... =(

Imon ska vi på kalas. Har jag skrivit de? Jimmies mosters kille fyller år... (hängde ni med?) å jag kan inte fatta detta. VARFÖR fira varje år när man e vuxen? okej med föräldrar å så. Men dra till ett jätte kalas varje år... Ne jag kan inte fatta de...! Vet inte ens hur gammal han blir... ? 37 kanske? Jaja... Kanske e en "ursäkt" för att alla ska träffas? E ju trevligt och oftast blir de mat å gott. Men ändå...

Tänkte jag skulle träna i mon med. Få bort lite av paradis-asken? haha... Beror på när vi vaknar! Hade velat kolla på skor med. Men de kanske man kan ta på söndag när jimmie fiskar med molle??

Tänkte man kanske skulle ha frågestund på bloggen en dag? kanske hade vart kul? De som alla andra har... hehe...

Men nu ska jag borsta tänderna å lägga mig så jag orkar kalasa i mon!
puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback