torsdag 10 nov

Imorgon är de 11-11-11. Lite fräckt! Undra hur många som förlovar sig eller gifter sig? =) E nog en del!

om 5dgr så har jag och jimmie årsdag. 4 år e de då...! 4 år i rad, fullt av kärlek och lycka!!! (hahaha... ne jag skoja. Inget förhållande är perfekt. Men kärlek finns de allt en del ! =) )

Idag har de känts som de vart fredag hela dagen! skitjobbigt! Men i mon e de äntligen fredag! E nått speciellt med dom dagarna...! Mysdag, eller kvällen e ju de iaf!

Idag när jag va på jobbet så small de till i en av frysarna och de kom rök från den! wtf tänkte jag! Vad gör jag nu. De la sig som en dimma längst taket och lukta för jävligt! Men när jag viftat bort de mesta till fläktarna i taket så kom de en från övre vån och ville hämta nått från köket så jag fråga vad jag skulle göra så jag ringde fm-service som fick komma å hjälpa mig. De visade sig att katalysatorn gått sönder på den...

Så får la se om dom kommer i mon och lagar de. Men så typiskt när man e själv på jobbet.... =/

Ne nu ska jag sova snart,.. E bajtrött.... !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback