Trött...

Så, då har Linnea somnat, jag gjorde en kladdkaka som jag smakat på och dricker julmusten som jimmie köpte igår till mig..!
Jimmie åkte till molle för å umgås lite. Jag orkade inte följa med. E så seg. Linnea va med trött så la henne lite tidigare idag...

Vet ni när hon vakna idag då?! igår vakna hon 9.40, idag vaknade hon 10.40!!! Va har hänt!!! Så imon när jag e ledig kommer hon säkert vakna kl 5.......... Snälla sov till 7 iaf!

Nya grejen Linnea har kommit på e på kvällarna när man tittar på tv så öppnar hon dörren till vårat sovrum och hämtar ett täcke och kryper upp i soffan med de och kollar (iof bara en bråkdels sekund som hon e still) men hon ska ändå ha de! haha...

Kollar på bingo lotto lite grann. E ju jubileums bingo på torsdag. Vi ska spela här hemma iaf! hehe...
va en förut som vann miljöel för 25 tusen. Alltså fri el för 25 tusen. Så tänkte jag, tänk om vi vann de?! Hade nog gett de till mamma å pappa. Vi har ju de så att de ingår i hyran så de hade ju inte vart så roligt! Fast kul om man kunnat ge de i julklapp till föräldrarna! haha...

Men nu ska jag titta på tvn... ! Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback