bakis-dag!

Har inte vart så dålig som jag räknat med idag. Vaknade 08.39 och kunde inte somna om. Va hemma 03.30. Sen har dagen rullat på bra! De vad vid 15-tiden som jag kände att de hade vart gött å lägga sig igen. Men nu e de ju snart läggdags så ska nog stå ut dom sista timmarna! =) Jimmie ringde Kennie å fråga om vi fick komma å grilla, men Sofie va sjuk så då sket de sig... Hoppas du mår bättre snart Sofie! =) Så då åkte vi ut till mamma å pappa och grilla med dom. Grillat e verkligen godast! (inte hamburagare, allt annat.. haha) mumsigt värre! Så de e la de vi har gjort idag. Så allt som ska göras här hemma får man skjuta upp... =/ Jobb i morgon ja! 9.30-17.00. Bästa tiden... ! Igår va jag ju på kåken med hanna å parta! efter mycke velande fram och tillbaka (från mig) så blev de fest. Först förfest i hög centrum, senare kom therese och camilla med. Hade skitskoj! Skönt att komma ut lite och lufta sig.. haha.. Synd att polisen va där bara. Tog änna död på stämningen... Nästa helg fyller jimmie år. Eller på fredagen fyller han. Jag jobbar hela helgen, så de ska bli kul o se hur han ska sköta sitt kalas! haha... Vet vad jag ska köpa till han nu iaf! Kan inte skriva de här, ifall han skulle va inne å läsa... Nu ska jag umgås med Linnea en stund. =) Leka lite och bädda hennes säng! Hon hade dratt av sig blöjan i morse och kissat på hela madrassen typ... =/ GO natt vänner !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback