Buhuuu...

Sitter i soffan å fryser så tog på mig min "go-tröja". En stor och mysig tröja, helt enkelt. Men när jag tog på mig den så va den inte allt stor. Man kunde inte torktummla den tydligen... haha... Den e änna midjekort nu, men bredden e bra, men längden e inte lång... haha.. Ush va tråkigt ändå... Min favvo tröja..!!! =( Har på mig den nu ändå... Ingen som ser mig ändå, å den värmer ju! hehe...

Linnea ligger och sover middag nu. Ska upp om nån timma.

Jag slutade jobbet kl 11 idag så mamma hämtade Linnea hos DM så jag åkte och träna en timma! Så skönt... De va jag å massa pensionärer.. haha... Ändå känner man sig inte fit.... =P
Känns gött nu att man har de gjort iaf!

Gjort om i hallen igår. Vill måla där men de får nog vänta tills den 27... Beror på hur mycke Jimmies kalas går på. Inte för att jag ska betela de, men e ju massa andra utgifter (Bensin, mat mm)

Kollar på Gordon Ramsay "The F-word" och han kan verkligen inte stå still! Ser ut som han e pissnödig hela tiden...


snygging... Not...

men men... Idag e de fredag! Doobidoo ikväll. Får la se när Jimmie kommer hem med. Han skulle till Bettan o Lasse å lämna en bil han gjort. Han skulle inte stanna sa han men vi får la se! Jag tror ju han kommer stanna, men han sa att han inte gör de... Den som lever får se! (spelar ju ingen roll heller men ändå! hahaha.... )

Jag e sugen på att måla i hallen alltså.... Får nog ta ett snack med jimmie sen å se vad han säger... hehe... Vad ska man ha för färg då? Grått eller Vitt?? Ljus grå kanske? En ljus färg iaf! Blir så mörkt annars...
Vill måla i köket med nån dag... Ne får se sen...!

Ska man göra till middag då? Ååååååååååååååååååh så tråkigt... Ta de sen...

Tooodiloooooooooooooo!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback