Första gjort!

nu e första målningen gjord i hallen. Får måla en gång till i morgon. Vill att de ska va klart NU! Men i mon så! De blir kanon iaf! Upptäckte även att jag måste köpa mer färg... =/ Störande! Tur att barnbidraget kommer i mon! haha...!

jimmie va sur och grinig idag så han la sig innan Linnea till och med! Så jag och Linnea har myst hela dagen tillsammans! Men i mon, om de inte regnar så får vi gå ut lite mer än vad vi gjort idag.

Linneas nya grej när man lägger henne e att gå upp och leka när man gått där ifrån. Hon tänder lampan i taket och sätter sig och leker. Så öppnar man dörren så springer hon till sängen så snabbt hon kan och skrattar... Så säger man lugnt och försiktigt; De e natten nu. Du ska sova... Så ligger hon bara å ler... Going!
Men idag gjorde hon bara de en gång (Annars kan hon hålla på i 1 timma drygt...) Så hon va riktigt trött...! =)

Jag e ledig i mon med, men jobbar fredag plus helgen...! kul! =) Jobbigt å va ifrån familjen, men kul på jobbet!

Kollar på sjuan just nu. De e  Per morberg som lagar mat och de ser väldigt gott ut blir änna hundrig! =S Entrcot med grönpeppar sås, men till förrätt va de gubbröra på nått bröd och jag bidde väääldigt sugen på de! Måste göra de nån dag. Fast han hade anjovis i sin å de e inte jag så noga med...

Ne såg va klockan va nu så nu får jag sova! Natti natti!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback