GÅ!

Idag fick jag ett ryck när jag kom hem. Tyckte de va alldeles för sketet här hemma på golven så jag slet fram dammsugaren och moppen. När jag börja tvätta golvet i vardagsrummet kom Linnea (vi va ensamma hemma) och jag sa nej, gå härifrån. De e blött. Gå till köket osv osv... Tillslut sa jag GÅ! och peka mot hallen/köket. Då böjer sig Linnea lite lätt fram och skriker tillbaka GÅÅÅÅÅ!!!!! Och tittar bestämmt på mig. Att jag inte dog! hahaha... Har aldrig hört henne säga de innan! haha... Going!! Då kan man ju inte va arg på henne mer heller... =P

Imorgon blir de marknad! Wihoooo...! Ska köpa korv iaf, vad jag vet nu. Sen kanske de blir nån ballong till Linnea? Vem vet! Sen e de ULLAREEEED på söndag! loooooooooooooooooooove it! Linnea får va hemma med Hanna å Sten. Lika bra så hon inte ser vad hon får i julklapp! hähä...

Kollade på doobidoo ikväll med. Lika skoj som alltid. Köpte godis med. Så nu e man mätt så in i röööven... Blä... Se om jag hinner träna innan vi åker i mon?

Men nu hade de vart gött å gå å lägga sig....! Så jag ska nog göra de...

Go natt alla ses i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback