Händig ja e!

Internet funkade inte igår kväll på min dator så störande när man verkligen vill skriva mm... Men i morse stängde jag av själva internetdosan eller vad man kallar de så nu funkar de! hihi...

Åkte å träna efter 19 igår när Linnea lagt sig. Så himla skönt! Man märker att de blir mer å mer folk på gymmet nu med om man jämnför med i somras!

Kollar på mixmegapol just nu och Linnea springer runt och gör allt hon inte får... Heeeeeeeeerligt! Klättrar på stolarna så hon når diskbänken och clementinerna är roliga att bita i med... Hon ramla igår med, ner från stolen. Slog i tandköttet över framtänderna och de slutade aldrig blöda! Lite smått panik när de kommer så mycke blod. Så ringde 1177 å fråga vad jag ska göra? (Å då visste jag inte vart hon slagit i sig för jag fick inte titta i munnen på henne... ) Men hon lugnade sig väldigt snabbt Så jag satte henne vid vasken i köket och på med kranen så satt hon å "doppa" nappen i kranen och in i munnen så hon sköljde ju munnen lite själv, medan jag stod och torka med papper i mellan åt... Men de va inte mycke dom kunde göra så jag ska ringa tandläkaren idag tyckte dom. Så länge hon inte slog i huvudet, å de gjorde hon ju inte!
Så får la se vad dom säger sen!

Just de ja! Chefen ringde häromdagen när jag jobba och erbjöd mig ett jobb! Va på intervju där för ett tagsedan, om ni kommer ihåg? Så nu fick jag ett! Ett perfekt, om jag får säga de själv! Inga röda dagar, Inga helger!!! och jag jobbar ca 7-14 (hon visste inte exakt när man sluta men runt där! ) SÅ jävla bra!!! OCH detta ställe ligger i tega!!! Så till våren ska jag cykla till jobbet!! JAG LÄNGTAR!!!! Men jag måste göra klart mitt vik på fridhem först, och de e ju december ut iaf, så nästa år får jag börja... Men jag fick tjänsten ändå, även om jag inte börjar för ens nästa år. Men jag vill jobba där nu...! Känns bajs å jobba helgerna nu. Innan tänkte jag att: Men de e ju ett vik jag har, man får ta de då. Men nu när jag "har" ett annat jobb som väntar , som INTE e helger så känns de så surt... Men men... Ska bli så gött å få jobba mån-fre och slippa helger!!!

E så glad! =) Känns så jäkla gött!!! Jimmie har körkort, jag har jobb, vi trivs i lägenheten... Life is good! =)

På tal om lägenhen, så ska jag åka å köpa färg idag! ska måla hallen!!! (idag hoppas jag, beror på om hanna kommer)

Ne nu bidde jag stressad, ska ringa massa samtal idag ju! Först tandläkaren! Ha de så bra alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback