Kuuuuuuuul

Ingen Doobidoo idag... Va ju sista avsnittet förra fredag kom vi ju på när vi såg att de va nån gala ist... Rädda barnen eller nån sån. Så vi satte på SOA ist... Jag är helt kär i den serien. Jimmie somna så gott i soffan och ligger där ännu...

Köpte skumtomtar förut på maxi å har mölat i mig halva påsen. Känner mig som en svullen ballong... Och cola på de. Mumma... Mår som man förtjänar! Tror jag ska ta å lägga mig snart jag med. Känner mig änna seg... Känner inte för att ligga vaken själv heller riktigt... =/ Tequila kom å la sig breve mig i soffan förut, och de händer aldrig! Vet inte vad de va med henne... hehe... Mysigt iaf! =)

Imon ska jag föröka städa här lite. Se om man kan få med Jimmie på de med. Han skulle iväg med några kompisa på dagen i mon och kolla på nån match å käka gött. Undra vad vi ska göra då? Och undra om han har tänkt att ta bilen?

Nån som vill komma på fika så e ni välkomna iaf! hehe...

Ne nu ska jag borsta tänderna å lägga mig!
Go Natt!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback