Ledsen

"Allt för min syster" går på 4an nu å jag e på gränsen HELA tiden av att lipa... Den e ju så fin den filmen! Buhuuu... haha...

E så skönt slut i kroppen ikväll. Va å träna i 1,5 timma förut och de behövdes... All frustration e borta! hihi...
Synd att jag inte kan få tummen ur röva oftare å gå å träna. Typ varje dag hade vart bra! Fast man ska ju ha tid med...
 Sitter i sängen och tittar på filmen och skriver. Jimmie sitter i vardagsrummet med Persson och spelar kort. och äter chips hör jag nu! FUSK! haha... 

NE om man ska ta å sova? Eller gråta lite mer till filmen... hehe... 

I mon blir de mer jobb! Go natt! 


(Jessica: Vi ska oxå ha barnvakt för Linnea isf!) =) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback