lördag

Linnea ville vakna 6.30 idag... USH! Varför? Kunde la sovit till 8 iaf,,,,? jaja... bara att gå upp å se glad ut. Klockan e 7 nu så Linnea har hunnit äta välling och vi har satt på tvn lite. Men inget kul på den ändå... Ska äta frukost när jag e klar här. Sen när Jimmie vaknar ska jag åka träna tänkte jag.
Han ska va chafför inatt så jag tänkte att han kan få sova lite. Får la se hur pigg han blir på söndag när jag vill åka till ullared... Men han sa att han ville med ändå, om jag körde. (han sover la på vägen då, antar jag!) Mig gör de inget! älskar å köra! =)

Så jag blir ensam ikväll. han skulle åka redan vid 9 på kvällen så jag ska titta på film och mysa (blir la lite godis med men de erkänner jag aldrig!) hahaha.... Hitta en film igår som jag kan se ikväll...

Ne nu ska jag äta! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback