Lördag

 Well well.. E lördag idag ja, å jag jobbar. Helt ok faktiskt. De jobbigaste e bara på morran när både jimmie o Linnea sitter i soffan å myser å en själv står i hallen för att gå... Trök.

Dom ska till vänersborg idag med! Jimmie ska ta bilen. Har jag inte sagt de? Han har tatt körkort nu! Jajjemensan! =) Så jag lär ju va helt nervös hela dagen... Inte över bilen, utan mer för Linnea! haha... Om han ger henne mat och tar hand om henne mm... Men han ska ju till Harry å Gabriella så de ordnar sig säkert! =)

De e lite tråkigt och ha rast helt själv.. Och de e ju inte så att de händer allt för mycke på fb en lördag morron! Undra varför? haha...

När klockan ringde i morse va de inte roligt men nu e man änna pigg! Fått i sig frukost mm! Imorgon e de jobb igen! Samma tid. Men på måndag e jag ledig. Då ska vi till Netten och Jesper. Pratade med han i telefonen härrom dagen! Så rolig! Han tjöta på och jag fick inte en syl i vädret! haha... Going!
När man låter Linnea prata i telefonen vill hon helst ta den och springa iväg... Kul...

Känner att man varken hinner eller orkar annat än att jobba nu för tiden. Lämna L, jobba, hämta L, laga middag, död, sova. Och så börjar de om. Och e man väl ledig så ska man "passa på" och tvätta, städa, plocka undan handla, göra ärenden mm... Men jag ska inte klaga! =) haha...

Tvättkorgen va full såg jag i morse så jag tyckte jimmie kunde tvätta, men han ska ju inte va hemma... Han får ta de i mon! hihihihi!

Ne om man skulle ta och ha lite mer rast... Klockan rör sig inte... =/ Fast passa på å vila nu, för vid lunch tid lär ju stressen komma! wiiihiiii!!!!

Hörs alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback