Men va e detta?!

De e ju höst nu! Då ska de inte va svettigt när man går ut i en långärmad! Ska va lite kyligt, tack! Men man ska la inte klaga! Lär ju få "min" kyla dom senate kommande månaderna! haha...

Idag e jimmie dålig så jag och Linnea åkte till Ikea med Hanna. Hanna försöker få med mig ut ikväll, men vet inte om jag vill ändå. Är imorgon jag e negativ till. Vill ut å festa, men blir så seg i morgon då ju... Och de e inte snällt mot Linnea. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA varför kan de inte vara lättare... ? !!!!

Just nu sover Linnea. Hon somna i bilen på vägen hem. Hon fick en "albin" av hanna på Ikea. Jätte söt! Den blev hon glad för! =)

Ne om man skulle börja med middagen... =(

Mitt liv suger ibland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback