Mölar godis!

Sitter ensam hemma och Linnea ligger och sover. Jimmie e chafför. Eller rättare sagt raggare ikväll... haha... Han skulle låna en jeansjacka av en kille, men får la höra sen om han hade på sig den. (han sa nu innan han åkte att han INTE skulle ha på sig den. Men man vet aldrig. Rätt musik och go stämning och lite tjöt från dom andra så åker den nog på! hihi... ) Idag har vi vart på oktobermarknaden i Vänersborg. Kallt va de, men skoj! =) Vi köpte korv björn och vitlökskorv! Sen hittade jag den där fräcka mössan ju! SOA! fatta att jag bidde gla när jag såg den! Den ska jag ha tänkte jag! Skulle köpa en sån där bad hair day, som alla har... Så såg jag denna! =) Perfa!!!! Köpte även en apa till Linnea. En arisk-apa som sten sa... haha... Den va änna beige (eller hur stavas de?) Hon blev glad iaf! Hon har ju änna snöat in på apor nu. Bästa låten: Tänk om jag hade en liten apa. Så fort hon ser en apa pekar hon och säger DÄÄÄÄR!!! Och lyser som en sol! Va jätte mysigt iaf att gå där och superduper kul att Hanna å sten va me! När vi åkte hem svängde vi in på MAX och käkade världens godaste hamburgare (finns bara där) Linnea käkade hon med. Mest pommes i ketchup och sen doppade hon fingrarna i ketchupen å käka... Och RUSTA låg breve med så in där en snabbis å tittade med. Hittade bajspåsar med döskallar på! hehe... Så klart va jag ju tvungen att köpa dom! hihi... (Perfekt att lägga Linneas bajblöja i en sån å knyta) Imon bär de av till ullared! Läste på fb från Jessica att de va mycke folk, så hoppas de blir mindre i mon... Vill ju inte ställa in heller å inte åka. Nu när man änna väntat på detta i nästan en vecka....! haha... Om inte mer! Men vad ska man förvänta sig. Lönehelg och innan jul... Ne nu ska jag börja se filmen! "Little miss sunshine" Glöm inte ställa om klockan i mon natt med! En timma TILLBAKA! Eller? haha... Ne NU ska jag se film! Höres!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback