Redig tjej

Ringde tandläkaren och fick tid kl 10. Så nu har vi vart där och Linnea va jätte duktig. Jag e chokad! I väntrummet röjde hon runt och hade sig med leksakerna. Sen kom de en kille med sin mamma, han va la kanske 8-9år och så där intresserad av Linnea men Linnea tyckte han va jätte spännande å skulle checka sig framför han. Alltså slänga sig på golvet rulla runt, kasta leksaker och böcker hit och dit... Så himla roligt! Not... men han tittade knappt på henne... haha... Men tillslut va de våran tur och tandläkaren va en som gick i samma mammagrupp som jag när våra barn va mindre. Hennes son va 1 mån äldre än Linnea och han va tydligen oxå väldigt framåt och nyfiken som Linnea.. =) Så hon visste hur hon skulle hantera Linnea! hehe...

Så hon låg i mitt knä och i tandläkarens utan problem! Låg helt stilla och tandläkaren kunde lyfta på läpparna mm och hon låg heeeelt stilla!! Så när vi va klara fick hon en liten ödla för hon va duktig! =)

Men de va ingen fara med henne. Hade slåt av de bandet man har ovanför framtänderna vid läppen och tandköttet. Men vi ska dit om 1 mån igen å se så att de ser bra ut! Så hon inte slått till dom nya tänderna som ligger ovanför mjölktänderna!

Vet inte om jag ska åka å köpa färg nu med, eller om jag tar de efter linnea har sovit. Dumt om hon somnar i bilen in till affären... Jaja... vi får se!
hörs sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback