snaaaaaart

så e de fredag! =D Å de betyder att snart e de LÖRDAG! och sen blir de SÖNDAG! marknad på lördag i vbg och ullared på söndag! wiiihoooo!!!!

Va å träna en snabbis förut. Hade bara 6kr i parkeringspengar så inte ens en timma fick jag stå där så de bidde verkligen en snabbis... =( MEn bättre än inget! Men när jag kom hem upptäckte jag att de e hål i mina träningsbyxor! Vid låren... Suck.. Måste ha nya. Men vad för några? Å vart köper man de utan att de kostar rööööv? Tänkte jag skulle kolla i ullared men inte säkert man hittar där. Kollade på stadium via nätet men dom e ju inte billiga där! Jag vill inte lägga 600 på ett par träningsbyxor!

Behöver nytt linne å träna i med. E hål i ena sidan av de... Ush vad jag måste se ovådad ut när jag tränar! Fattas bara att skorna går sönder... haha! Tur att jag inte bryr mig så sätt! =D

Funderar på att lägga mig nu faktiskt... Börjar änna bli små trött... Fråga Olle-dokumentären börjar 21.55 å den vill jag se! Men kommer nog inte orka de ändå... =/ å sånna problem jag har... haha...

Ne nu vet jag inte vad jag ska skriva mer... så go natt på er så hörs vi i mon!

Kommentarer
Ellinor säger:

H&M har bra och billiga träningslinnen och byxor. fast mina är faktiskt köpta på ullared, skit bra ställe det där! :D

2011-10-28 | 08:33:27
Bloggadress: http://aannalinneaellinor.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback