Snart e de över!

Kvällen har vart heeeeeeelt underbar! Misstolka mig rätt, jag älskar min familj, men att bara få sitta i soffan läsa en tidning, kolla på vad jag vill på tvn, möla i mig godis har vart så j*vla gött!!!!

Hanna va snäll och körde hem mig efetr jobbet och då bidde de city gris på vägen hem. Godis å cola. Plus en tidning. Skulle köpt en mamma-tidning, men står alltid samma i dom... Kände inte för nån alls... Men så stod hanna å bläddra i en FRIDA-tidning och tyckte att de e lite roligt att läsa i dom ibland. Så de fick bli en fridatidning! haha... Fick en planch på Justin Bieber med! WOOHOOO!!! Men frågade Emma om hon ville ha den, och de ville hon! Suprise... =P

Så nu mår jag la så där efter allt godis... =/ Får bli träning i mon efter jobbet tror jag faktiskt!

Gick bra idag på jobbet! Gillar när de e mycke att göra! Känner i benen att man gått och stått mycke! Bra de! ( värre e de när de ser ut som en 80-årig tant som tappat bort sin rullator när man går ) haha...

Nu ringde jimmie å sa att han e hemma om 20 min. Myspys!

Ne nu ska jag kolla fortet,,, Finns ju inget annat...... =(
Hörs i mon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback