Söndag!

Drömde inatt att jag fick barn. En dotter till! =) Men jag fick bara se henne en snabbis och hon va jätte lik Linnea... hehe... Så frågade Bettan mig (jimmies moster) Hur lång hon va, och jag kom inte ihåg. Kom inte ens ihåg hur mycke hon vägde! Fick jätte skuldkänslor! Konstiga drömmar! Men inte konstigt att jag drömmer de förresten, för alla e ju gravida nu känns de som! Ne inte alla, men många!

Linnea va ju hemma hos mamma å pappa igår och dom sa att Linnea e en kopia av mig när jag va liten!!! hihi... Man blir ju glad av att höra sånt ändå! hihi...  Bara utseendet, för sättet e jimmie. Jag va tydligen en väldigt stilla bebis, och Linnea e ju högt och lågt HELA tiden! haha... Så de har hon ju från jimmie. Eller Netten. Vi har kommit på att Linnea e lik netten med. Dom har födelsemärke på exakt samma ställe =D Lite coolt! Eller ne, MYCKE coolt! Å netten va ju väldigt aktiv när hon va liten . Så jag tror Linnea e en Blombergare rakt igenom.. höhöh... Synd bara att hon heter Andersson.... =/

Sitter på jobbet och har rast nu. Äntligen söndag! hehe... Somna runt 12 igår så man e ju så där pigg idag med... Kommer va död ikväll... Men i mon e jag ledig! Då blir de öf! Nån som ska med? =D
Sen ska jag städa med. Om jag inte orkar de ikväll. Eller om Jimmie gjort de? hahahahahahahaha -Den va bra...!
Han har ju ont i ryggen. Eller nej, i morse va de bara benen!

Ska träna efter jobbet idag med! Hoppas hoppas Hanna vill med!
igår när jag träna hade jag med mig min gamla Mp3. Jag tappa bort sladden till den för JÄTTE längesedan så jag har inte bytt låtar på den sen jag gick ettan på gymnasiet. Så inte sen.... -03? blir de va? De e ju bara 8 år då... haha...! Men jag använder inte den så mycke så varje gång jag väl gör de så blir de nostalgi! -Å denna låten! A just de denna va längesdan! mm.... hehe... Tränade mycke hårdare med när man hade musik rakt i öronen med! Annars kan de ju va dålig musik blandat med tvn som e på... Så den e med idag med! Om inte hanna e med då... !

Å vad jag grät igår till filmen! ush va den e bra! hehe... Jag låg ju själv inne i vårat sovrum, så tänker jag alltid när man ligger å lipar till en film, -Tänk om jimmie kommer nu! haha... Varför gör jag de? vad gör de omjag Lipar till en film? Har ni tänkt på att man ser och låter så konstigt när man gråter? Hela ansiktet skrymplar ihop! Vackert!

Ne om man skulle ta å joba igen!? Idag blir de mannagrynspudding till kvällsmat och Mintpäron till efterrätt. Middagen blir lax med täcke! Men laxen e redan klar, ska bara värmas...

Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback