tidig morgon här...

Vaknade till när Jimmie gick upp vid 5 och slumra till igen. Då drömde jag att jag gick upp och kollade på min almenacka och såg att jag va ledig idag. Jjihoo tänkte jag. Och jag som fått min lön med!!! =D Gå å mysa hemma hela dagen åka å handla kanske? hehe--- Men så vaknade jag till vid 6 och hörde Linnea stog och knackade på sin dörr. Så låg jag å tänkte om de hade hänt de i drömmen. E jag ledig? eller om de va en dröm då... Men gick upp och kom på att jag ska visst jobba. Men att jag har fått lön iaf! hehe...

Linnea sitter breve mig i soffan nu med sin pekbok och säger DÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄR hela tiden då jag inte tittar vart hon pekar... haha... Förstår inte varför hon vaknade klockan 6 idag... =/ Kunde ju sovit till 7 iaf. Men men... Blir kul idag/kväll när hon e trött.

Nu ska räkningarna va betalda med. Har la några som dras automatiskt den 1 nov. Men annars så e de klart! Så Ullared Here I Come på söndag!!! hihihihihi...............................!

Har hört och läst att typ alla har tatt dagiskort kort nu. Den 11 nov e de Linenas tur. Jag längtar! haha... Jag fråga Åse igår om man ska va med. NEJ absolut inte! haha... Barnen blir så lätt ledsna när mamma eller pappa e med. Eller så ska dom busa å ha sig. Mig gör de inget! Jag jobbar nog ändå så de e la bra å slippa ta ledigt!

pratade med min nya chef igår! =) Verkar helt ok! Tänkte jag skulle åka dit nån dag och se vart de ligger...

Men nu ska vi klä på oss med mera! Hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback